Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek Notariusz Katowice Adwokat Katowice





Blue screen na windows 10
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
louw
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   15-02-2018, 00:42   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam, zmagam się z ciagłem blue screnem na win 10. Parę dni temu zrobiłem format systemu i nagle system zaczał sie wywalać, pochodzi pół godziny i blue screen czasem troche dłużej czasem krócej.
Znalazłem w dzienniku zdarzeń dwa błędy które na zmianę powodują wylaczanie sie komputera:

- Zgodnie z ustawieniami uprawnienia właściwe dla aplikacji nie jest udzielane uprawnienie Lokalny Aktywacja do aplikacji serwera COM z identyfikatorem klasy CLSID 
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
 i identyfikatorem aplikacji APPID 
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
 użytkownikowi DESKTOP-0KMHKR7\Marta o identyfikatorze zabezpieczeń SID (S-1-5-21-774850908-4002331745-263578066-1001) z adresu LocalHost (użycie LRPC) działającemu w kontenerze aplikacji o identyfikatorze SID Niedostępny (Niedostępny). To uprawnienie zabezpieczeń można modyfikować przy użyciu narzędzia administracyjnego Usługi składowe.

- Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x00000050 (0xffffc580006f56d8, 0x0000000000000000, 0xfffff802bccbd0d0, 0x0000000000000002). Zrzut zapisano w: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP. Identyfikator raportu: 00000000-0000-0000-0000-000000000000.

Co do pierwszego błędu szukałem rozwiązania w sieci i znalazłem jakiś poradnik z nadawaniem uprawnień użytkownikom lecz to na nic nie pomogło . Zrobiłem kolejny raz format lecz problem jak był dalej jest.
Nie wiem już gdzie szukać rozwiązania, może ktoś mi tutaj pomoże?
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 459

 0     0    
2   17-02-2018, 08:30   
Edytuj ten post      Cytuj     
a ja na twoim miejscu bym zaczął od sprawdzenia hardware.

dysk - hdtune, cristal disk info
pamięć - memtest
temperatur na cpu i gpu - occt

ale oczywiście przed tym zaktualizowałbym wszystkie sterowniki programem driver booster!!!
louw
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   19-02-2018, 23:07   
Edytuj ten post      Cytuj     
Zrobiłem tak ja mówisz i z memtestu wyszło że nie ma żadnych błędów w ramie. MemTest86.log


W hd tune chciałem zrobić pełne skanowanie dysku ale niestety w połowie skanowania dysk osiągnął 55 stopni i nie chciałem ryzykować dalszego skanowania dlatego zrobiłem szybkie skanowanie i nie wykazało żadnych błędów 
Jeśli chodzi o occt to poniżej załączam screeny w załączniku.

Dodam jeszcze że przez kilka dni był spokój z tymi BS lecz dzisiaj zacząłem się trochę bawić defenderem i wyłączyłem go parę razy i system zaczął się znowu wysypywać, jak zostawiłem defendera w spokoju system zaczął normalnie pracować

Załączone pliki

                   
louw
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
4   19-02-2018, 23:09   
Edytuj ten post      Cytuj     
Reszta screenów z occt bo więcej niż 5 nie mogłem dodać w jednym poście

Załączone pliki

                   




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host