Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Notariusz Katowice





Konto lokalne = problem
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
yaris
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   08-04-2017, 13:38   
Edytuj ten post      Cytuj     
Posiadam Windowsa 10 i po zalogowaniu się, są problemy z ustawieniem konta a mianowicie chodzi o to ze chciałem zrobić ogólnie dostępny dostęp do komputera czyli utworzyć konto lokalne
nie da się ustawić bo pojawia się błąd widoczny na zdjęciu. Czy da się coś z tym zrobić?

I drugie pytanie czy można zmienić użytkownika obecnie mam xxx@outlook.com a chciał bym np na xyz@outlook.com
Strasznie pogmatwany ten Windows 10 a przesiadłem się z 7

Załączone pliki

       
stens
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
2   08-04-2017, 15:08   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ustawienia> Konta> Rodzina i inne  osoby> Dodaj kogoś innego do tego Komputera i utwórz sobie konto i nadaj prawa administratora. Wyloguj się i zaloguj na nowe konto a stare usuń.
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 314

 0     0    
3   08-04-2017, 18:29   
Edytuj ten post      Cytuj     
Problem wynika z niezsynchronizowania konta z serwerami MS... zmiana hasła powinna wymusić synchronizację...
yaris
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
4   08-04-2017, 20:20   
Edytuj ten post      Cytuj     
(08-04-2017, 18:29)Andrzej.K napisał(a): Problem wynika z niezsynchronizowania konta z serwerami MS... zmiana hasła powinna wymusić synchronizację...

Hasło było zmienianie i to niestety nie pomogło
yaris
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
5   08-04-2017, 20:35   
Edytuj ten post      Cytuj     
(08-04-2017, 18:29)Andrzej.K napisał(a): Problem wynika z niezsynchronizowania konta z serwerami MS... zmiana hasła powinna wymusić synchronizację...

Problem jest taki że nie da się wykonać synchronizacji, nie wiem dlaczego jest po prostu wygaszone
i komunikat na czerwono. Nie rozumiem o co tu chodzi...
tak to wygląda na załączonym zdjęciu

Załączone pliki

   
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 314

 0     0    
6   08-04-2017, 20:39   
Edytuj ten post      Cytuj     
Nie miałem na myśli synchronizacji ustawień... to zupełnie inna bajka...

Zaloguj się na swoje konto MS... i zobacz czy w urządzeniach jest twój komputer... jeśli jest - usuń i poczekaj chwilę na synchronizację... wtedy spróbuj ponownie zmienić typ konta.
yaris
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
7   08-04-2017, 22:34   
Edytuj ten post      Cytuj     
Nie działa !




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host