Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek Notariusz Katowice Adwokat Katowice





[L1320] Instalacja aplikacji
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Piotr Zając
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   01-01-2015, 22:31   
Edytuj ten post      Cytuj     
Cześć,
od jakiegoś czasu w moim smartphone Nokia Lumia 1320 pojawia się duży problem, najprawdopodobniej jest on związany z oprogramowaniem telefonu.
Aplikacje oraz zdjęcia potrafią znikać z urządzenia (korzystam z Micro-SD, zdarzało się to na starej jak i nowej karcie), po odinstalowaniu aplikacji która zablokuje się, jej instalacja jest już z reguły niemożliwa lub działa nie tak jak trzeba (z reguły aplikacja taka instaluje się około godziny, zacinając przy tym niesamowicie telefon, cały proces i tak kończy się komunikatem o problemie) [zdjęcia błędów]. Ponadto drugim problemem jest znikanie pamięci podręcznej niektórych aplikacji, jak na przykład Authenticator - nie muszę chyba wspominać jak ważne jest, by ta aplikacja cały czas sprawnie działała. Dane z aplikacji po prostu znikają, muszę je ręcznie dodać, potrzymają się przez jakiś czas i znów znikną. Podobnie sytuacja ma się ze Shazamem. Podczas uruchamiania urządzenia niejednokrotnie zdarzało się, że doświadczałem BSOD, uruchomienie telefonu udawało się za 3-4 razem.

Zgodnie z zaleceniami supportu Microsoft przeinstalowałem soft i zaktualizowałem go do wersji Preview for Developers, niestety nie zmieniło to sytuacji.

Miałem zamiar oddać telefon do naprawy gwarancyjnej, lecz niestety, było to niemożliwe ze względu na to, że nie posiadam oryginalnego paragonu zakupu - urządzenie było zakupywane przez internet, lecz z Brandingiem sieci Plus, obecnie jedyną szansą naprawy gwarancyjnej urządzenia jest wysłanie telefonu do sklepu z którego zakupiłem urządzenie (ten po rozmowie zobowiązał się do przesłania urządzenia do oficjalnego serwisu).

Czy jest możliwość naprawy tego typu uszkodzenia we własnym zakresie? Chcę uniknąć długiego okresu niedostępności telefonu, a znając życie naprawa urządzenia przesłanego przez sklep zajmie serwisowi miesiąc, kiedy rzeczywisty czas takiej naprawy zapewne mieści się w kilku godzinach.
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 304

 0     0    
2   01-01-2015, 23:24   
Edytuj ten post      Cytuj     
Skoro reinstall nie pomógł, może to oznaczać problemy sprzętowe.
Zatem schemat serwisowy, dobra lutownica, worek części zamiennych i dasz radę sam... 1
Piotr Zając
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   02-01-2015, 12:26   
Edytuj ten post      Cytuj     
Udało mi się naprawić urządzenie.. w zasadzie była to po prostu wina microSD, wsadziłem inny i jak na razie jest ok. 2




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Polecamy doskonały Program Magazynowy LoMag

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host