Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Notariusz Katowice





Migające punkty w menu
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
kasuc
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   05-01-2017, 00:14   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam, po uruchomieniu tabletu Lenovo ideapad 100s okazało się że w menu (w pozostałych oknach też się zdarza, choć rzadziej) migają czarne lub białe (jeśli pod spodem jest otwarte jakieś okno z białym tłem) punkty, 'uciekają' w inne miejsce po najechaniu na nie kursorem. Momentami robi się taki stroboskop, że jest to po prostu drażniące. Spotkał się ktoś z czymś takim? Dodam, że reinstalacja systemu nie pomogła, tak samo jak aktualizacja sterowników karty graficznej.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za pomoc!

Załączone pliki

       
pionaj
Ekspert
Offline

Reputacja: 199

 0     0    
2   05-01-2017, 11:01   
Edytuj ten post      Cytuj     
jaka wersja/kompilacja windowsa ? jakie sterowniki grafiki ?
a może coś z tych rzeczy ? http://www.dobreprogramy.pl/Niewyrazny-t...67028.html
kasuc
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   05-01-2017, 11:48   
Edytuj ten post      Cytuj     
Niestety zmiana skalowania w niczym nie pomogła. Wersja 1511 kompilacja 10586.713. Sterownik grafiki Intel® HD Graphics 20.19.15.4463. Zastanawiam się czy błąd systemowy (bo ewidentnie nie sprzętowy, punkty nie są w stałych miejscach więc nie jest to wina matrycy) może stanowić podstawę do reklamacji sprzętu?
pionaj
Ekspert
Offline

Reputacja: 199

 0     0    
4   05-01-2017, 13:14   
Edytuj ten post      Cytuj     
a to sprzęt jest nowy ?
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 312

 0     0    
5   05-01-2017, 13:17   
Edytuj ten post      Cytuj     
(05-01-2017, 11:48)kasuc napisał(a): (...)czy błąd systemowy (bo ewidentnie nie sprzętowy(...)może stanowić podstawę do reklamacji sprzętu?

Ale reklamować chcesz co... sprzęt który jest sprawny ???

System nie jest w najnowszej wersji - więc nawet support MS będzie kręcił nosem... chyba, że uzasadnisz brak możliwości aktualizacji...

Ratuje cię jedynie rękojmia - jeśli jeszcze obowiązuje...
kasuc
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
6   05-01-2017, 15:07   
Edytuj ten post      Cytuj     
Sprzęt kupiony w sklepie wczoraj, problem pojawił się od razu od pierwszego odpalenia. Więc coś nie jest chyba do końca sprawne. Zakładam, że płacę za sprzęt + system operacyjny, więc jeśli jedno sprawia jakieś problemy, to powinna to obejmować gwarancja?

PS. Przepraszam, jeśli niektóre pytania są kretyńskie, ale przygodę z windowsem skończyłam 10 lat temu na XP, więc się trochę gubię. Tak czy siak, wg updatera to jest najnowsza aktalizacja i nic 'dla mnie' innego do pobrania nie ma?
EDIT: oczywiście chodzi o laptopa, w pierwszym wpisie wkradł się troll ale nie mogę edytować.
pionaj
Ekspert
Offline

Reputacja: 199

 0     0    
7   05-01-2017, 18:04   
Edytuj ten post      Cytuj     
oczywiście masz rację nawet bym się nie zastanawiał i od razu oddał 1
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 312

 0     0    
8   05-01-2017, 23:31   
Edytuj ten post      Cytuj     
...tak to zmienia trochę sytuację... ale jak wspomniałem nie baw się w gwarancję... skorzystaj z rękojmi !!!




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host