Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek Notariusz Katowice Adwokat Katowice





Office 365 problem z uruchomieniem aplikacji
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
arkadio95
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   19-10-2017, 21:24   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam jestem studentem i dostałem możliwość instalacji office 365 PRO. Po zalogowaniu się na portal i pobraniu odpowiedniej wersji (64bit, język polski), rozpocząłem instalacje oprogramowania. Cały proces trwał krótko i zakończył się powiadomieniem o pozytywnej treści: Instalacja zakończyła się sukcesem..... . Niestety w tym miejscu kończy się przyjemna część. Przy próbie uruchomienia, któregokolwiek programu (Wrod, Powerpoint itd.) na moim pulpicie pojawia się komunikat: "aplikacja nie została właściwie uruchomiona 0xc0000142". Teraz przedstawię metody, które już próbowałem zastosować. 
- reinstalacja oprogramowania
- sprawdzenie zgodności plików systemowych
- usunięcie plików tymczasowych
- zmiana uprawnień wszystkim grupom użytkowników na pełną kontrolę
- użycie funkcji napraw dla pakietu office
- stosowałem program Aio-runtimes
- próbowałem również znaleźć nieprawidłowe pliki .dll za pomocą programu dependency walker, niestety nie znalazł nieprawidłowości
-usuwałem też pliki .dll z folderów windows32 i syswow64 i reinstalowałem je za pomocą bibliotek z strony windowsa
Niestety w tym momencie w grę nie wchodzi reinstalacja systemu.
Jedyną dobrą wiadomością jest to że mogę uruchomić każdą z aplikacji pakietu office jeżeli użyje funkcji uruchom jako Administrator.
Niestety inni użytkownicy nie mogą korzystać z aplikacji bez moje obecności, co jest bardzo uciążliwe.
Jeżeli ktoś wie jak rozwiązać problem bardzo proszę o pomoc.
Sierek
Użytkownik
Offline

Reputacja: 4

 0     0    
2   19-10-2017, 21:43   
Edytuj ten post      Cytuj     
U mnie wersja 64 bit nigdy nie dała się uruchomić. Spróbuj wersję 32 bit - tak z resztą zaleca sam Microsoft.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 459

 0     0    
3   20-10-2017, 08:37   
Edytuj ten post      Cytuj     
zapewne masz "zawalony" system.. i jak zwykle polecam mój zestaw w takiej kolejności :

- adwcleaner
- malwarebytes
- ccleaner
- skanowanie antywirusem - OMIJAĆ AVAST! bo to największe zło 13
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 304

 1     0    
4   20-10-2017, 12:03   
Edytuj ten post      Cytuj     
64 bity jak najbardziej działa poprawnie... zalecenia MS dotyczą dostępności wtyczek...

Czytając hasło "zmiana uprawnień wszystkim grupom użytkowników na pełną kontrolę" już zapala mi się czerwona lampka... wnioskuję, że tradycją jest u ciebie niepotrzebne grzebanie w uprawnieniach do katalogów systemowych... skoro działa jako administrator to znaczy, że wcześniejsze zabawy zmiany uprawnień nie były pewnie zbyt przemyślane...

Generalnie w uprawnieniach do katalogów systemowych nie należy grzebać chyba, że na prawdę wiesz co robisz i ma to jakiś głęboki cel... a 99% przypadków które znam wynikały z bezmyślnego klikania w myśl zasady "bo tak"...




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host