Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Notariusz Katowice





Problem z instalacją Adblock ze sklepu
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
grzesiek0401
Użytkownik
Offline

Reputacja: 1

 0     0    
1   25-07-2016, 21:29   
Edytuj ten post      Cytuj     
Chciałbym zainstalować dodatek Adblock do przeglądarki Edge jednak nie można tego zrobić ze względu na komunikat o koniecznej aktualizacji systemu. Po wejściu na stronę z komunikatu pobiera się plik o nazwie GetWindows10-sds.exe a po jego uruchomieniu pobiera się Windows 10 choć mam zaktualizowany system do Windows 10 a po wymuszeniu aktualizacji w Windows Update mam komunikat, że system jest aktualny. Czy mam czekać do końca aktualizacji czy jest jakiś inny sposób na zainstalowanie Adblocka?

Załączone pliki

       
Antyhaker
Redaktor
Offline

Reputacja: 328

 0     0    
2   26-07-2016, 00:34   
Edytuj ten post      Cytuj     
Z tego co widzę na zrzucie dalej siedzisz na gałęzi Threshold, a AdBlock do działania wymaga Redstone - poczekaj tydzień, bo 2 sierpnia rusza oficjalna aktualizacja.
Lubow634
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   02-08-2016, 23:10   
Edytuj ten post      Cytuj     
Dokładnie, po aktualizacji pewnie będzie już ok.
____
http://monitor-inwestycji.pl/
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 459

 0     0    
4   03-08-2016, 05:34   
Edytuj ten post      Cytuj     
niestety nie jest OK, po instalacji rozszerzenia ze sklepu pojawia się napis "wymaga naprawy" w WS :/
grzesiek0401
Użytkownik
Offline

Reputacja: 1

 0     0    
5   03-08-2016, 23:00   
Edytuj ten post      Cytuj     
U mnie po aktualizacji(teraz mam wersje 1607) jest ok, Adblock Plus się zainstalował i działa dobrze z Edge.
GoOx
Przyjaciel
Online

Reputacja: 99

 0     0    
6   03-08-2016, 23:38   
Edytuj ten post      Cytuj     
U mnie też jakoś zaskoczyło, trzeba wejść do sklepu przez guzik w edge, tam zainstalować rozszerzenie, ale zanim się zainstaluje kliknąć aby edge było aktywnym okienkiem.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 459

 0     0    
7   04-08-2016, 06:50   
Edytuj ten post      Cytuj     
niestety, takie czary nie działają i nadal mam takie info (nie ważne jakie rozszerzenie bym instalował) :

Załączone pliki

   
stens
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 1     0    
8   04-08-2016, 09:24   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ja miałem to samo( żadne rozszerzenie nie chciało się zainstalować). Dałem spokój i na drugi dzień można było ze sklepu zainstalować. Dziwne, bo kompa nie wyłączałem tylko za-hibernowałem.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 459

 0     0    
9   04-08-2016, 11:07   
Edytuj ten post      Cytuj     
no mój lapek tak samo, tylko zamykam klapę. Rzadko wyłączam totalnie 5
GoOx
Przyjaciel
Online

Reputacja: 99

 0     0    
10   04-08-2016, 16:16   
Edytuj ten post      Cytuj     
Najpierw warto by zajrzeć w listę aplikacji bo po takiej nieudanej instalacji to pojawia się na liście, i śmieci zostają.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host