Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek Notariusz Katowice Adwokat Katowice





Problem ze sklepem
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
michalkf
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   13-08-2015, 11:59   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam wszystkich na forum1

Kilka dni temu zaktualizowałem Windows 8.1 do Windows 10. Generalnie wszystko działa dobrze (mój komputer to staruszek z 2007r.1) poza jedną kwestią, a mianowicie:

- nie działają mi aplikacje ze sklepu Microsoftu, pojawia się dokładnie taki komunikat: "Jest nam wstyd. Nie możemy znaleźć tej aplikacji. W razie potrzeby kod błędu to 8x80070002"

- aplikacja instaluje się, ale nie mogę jej uruchomić. Kiedy przypnę ją do paska startu i uruchamiam to przesyła mnie do sklepu.

Próbowałem instalować wiele aplikacji, gierek, itp. Niestety nic nie działa. Problem w Windows 8.1 nie pojawiał się.

Proszę o pomoc, z góry dzięki1
androfobia
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
2   19-08-2015, 10:42   
Edytuj ten post      Cytuj     
michalkf napisał(a):"Jest nam wstyd. Nie możemy znaleźć tej aplikacji. W razie potrzeby kod błędu to 8x80070002"

mam dokładnie ten sam problem i kompletnie nie wiem o co kaman... czy znajdzie się ktoś kto powie jak to rozwiązać ? 12




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host