Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Problem ze znalezieniem dostawcy internetu
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
xWesolyX
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   07-01-2017, 21:41   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam, przepraszam, ale nie wiedziałem gdzie mogę wstawić to pytanie więc wrzuciłem je na pierwsze lepsze miejsce.
Problem dotyczy tego iż w moim domu jest router TP-LINK Model No. TL-WR340G/TL-WR340GD i w ostatnim czasie, internet przestał działać (2 dni temu). Po sprawdzeniu konfiguracji sieci dowiedziałem się, że muszę zadzwonić do dostawcy internetu żeby wygenerował mi nowy numer MAC. Tyle, że nie wiem skąd takowy numer mogę wziąć gdyż internet w domu mam zrobiony po starych znajomościach które zanikły i nie mam jak się skontaktować z osobą która załatwiła mi internet domowy. Teraz moje pytanie jest czy da się jakoś znaleźć numer do dostawcy bym mógł się z nim skontaktować, jeśli takowy sposób jest to bardzo proszę o szybko odpowiedź, z góry dziękuję.
Andrzej.K
Moderator
Online

Reputacja: 286

 0     0    
2   07-01-2017, 22:56   
Edytuj ten post      Cytuj     
Niesamowite... nie wiesz komu płacisz za internet ???
Zakładam, że post pisałeś z tego właśnie internetu - zadzwoń pod numer: 801 08 08 08
xWesolyX
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   08-01-2017, 11:14   
Edytuj ten post      Cytuj     
Post pisałem z internetu na który dostałem numer ale tego dostawce znam, jak pisałem wcześniej chodzi o to, że tamten internet przestał działać i nie da się na nim nic zrobić, a był lepszy od tego z którego aktualnie korzystam i tak jak napisałeś "Niesamowite... nie wiesz komu płacisz za internet ??? " No właśnie chodzi o to, że internet robiony był po znajomości i mam go od chyba 4-5 lat i nigdy nie zapłaciłem za niego nawet złotówki, płaciłem tym, że router miał być stale włączony. Więc nie o ten numer mi chodziło bo ten numer który mi Pan podał jest od CP.
Andrzej.K
Moderator
Online

Reputacja: 286

 0     0    
4   08-01-2017, 12:11   
Edytuj ten post      Cytuj     
Hmm... czyżby Orange... połapali się widocznie... jeśli to układ o którym myślę, to próbujesz złożyć reklamację na kradziony net 2
xWesolyX
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
5   08-01-2017, 12:32   
Edytuj ten post      Cytuj     
Czy ja wiem, Orange to na pewno nie jest, a układ polegał na tym, że na dachu domu mamy jakąś antenę która robi za centrum tego internetu (przesyła sygnał do wszystkich posiadaczy tego internetu w naszej okolicy) i przez długi czas wszystko było dobrze nawet w zeszłym roku powiększyli nam download itd. a teraz się całkiem zresetował i wyskakuje mi problem o błędzie DNS i o tym, żeby go naprawić należy skontaktować się z osobą zarządzającą siecią. Jak wchodzę na stronę pod adresem sieci (192.168.1.1) i wpisuje normalnie login i hasło nie mogę tam znaleźć ani numeru, ani informacji o nadawcy sieci.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host