Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Regulamin
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten temat
admin
Administrator
Offline

Reputacja: 266

 0     0    
1   30-12-2012   23:54   
            Opcje     
§ 1. Rejestracja

1. W loginie zakładanego konta zabrania się umieszczania nazw składających się z samych cyfr, wyrazów obraźliwych, wulgarnych, agresywnych, adresów lub nazw stron internetowych, oraz słów typu: Administrator, Admin, Moderator itp.
2. Zaleca się, aby wymiary awataru (obrazek profilowy) były zbliżone kształtem do kwadratu. Preferowany rozmiar to 150x150 pikseli.
3. Awatar nie może zawierać treści obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich oraz przedstawiać wszelkich form nagości i pornografii.
4. Zabrania się rejestracji tak zwanych multikont. Każdemu użytkownikowi przysługuje jedno konto.
5. Konto ma charakter społecznościowy. Zabrania się wykorzystywania konta w celach promujących lub reklamowych bez zgody administracji forum.


§ 2. Tworzenie tematów i pisanie postów

1. Tworząc nowe tematy lub pisząc posty należy przestrzegać zasad netykiety.
2. Zabrania się używania słów wulgarnych, obraźliwych oraz prowokujących innych użytkowników forum.
3. Zabrania się zamieszczania treści rasistowskich, pornograficznych oraz niezgodnych z prawem.
4. Zabrania się pisania postów w celu zwiększenia własnego licznika postów. Osoby dopuszczające się tego wykroczenia będą upominane, a w ostateczności banowane.
5. Zabrania się pisania postów, które w żaden sposób nie wnoszą nic do tematu lub składają się z samych emotikon.
6. Zabrania się zamieszczania na forum tematów poruszających zagadnienia społeczne. Dotyczących np. polityki, religii, oraz innych które mogą wpłynąć negatywnie na atmosferę panującą na forum.
7. Nazwy tematów muszą wprost informować o poruszanym zagadnieniu. Zabrania się tworzenia tematów typu: "Pomocy", "Problem" itp.
8. Nazwy tematów nie mogą składać się z samych dużych liter lub być sformułowane w sposób wykrzyknikowy np.: "WINDOWS 9 JUŻ JEST! WEJDŹ SZYBKO!!!".
9. Nazwy tematów w niektórych działach poprzedzone są prefiksami. Jeżeli w prefiksie zawarta jest informacja np. o systemie operacyjnym należy pominąć ją w nazwie.
10. Zakładając nowy temat należy sprawdzić, czy na forum nie istnieje już podobny, w którym przedstawiony jest identyczny problem, zagadnienie bądź dyskusja na dany temat.
11. Tematy należy tworzyć w działach, które odpowiadają poruszanej tematyce.
12. Zabrania się tworzenia takich samych tematów w kilku działach.
13. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za linki i pliki umieszczane na forum.
14. Zabrania się reklamowania swoich stron, stron konkurencji oraz innych stron powiązanych w jakiejś mierze z danym użytkownikiem w postach bez zgody administracji. Wyjątkiem są działy przeznaczone do prezentacji własnych stron internetowych itp.
15. Każdy użytkownik ma prawo zgłoszenia postu lub tematu, w celu jego sprawdzenia, przypięcia, zamknięcia lub usunięcia.
16. Tematy i posty zawierające nielegalne treści zamieszczane są przez użytkowników na własną odpowiedzialność. Administracja forum zastrzega sobie prawo do ich usunięcia bez wcześniejszego powiadomienia autorów.


§ 3. Profil użytkownika

1. Profil jest wizytówką każdego użytkownika.
2. Użytkownik ma prawo umieszczać na swym profilu informacje dotyczące używanego systemu operacyjnego, wieku, płci, własnego opisu, strony WWW, adresu e-mail, numeru GG oraz nazwy użytkownika Skype.
3. Sygnatura to podpis użytkownika, który może być widoczny w postach dla innych użytkowników forum.
4. Zabrania się umieszczania w sygnaturze treści wulgarnych, pornograficznych, przedstawiających lub nawiązujących do przemocy, rasistowskich, na tle religijno-wyznaniowym.
5. Zabrania się umieszczania w awatarze zdjęć, wizerunków, logotypów i innych elementów graficznych związanych z osobami i organizacjami publicznymi.
6. Sygnatura powinna mieć rozsądne rozmiary.
7. Ranga służy do określania aktywności użytkowników.
8. Dla użytkowników nie są przewidziane żadne przywileje związane z ich rangą.
9. Rangi dostępne dla użytkowników:
- Ekspert (użytkownik który napisał 1000 i więcej postów)
- Przyjaciel (użytkownik który napisał 200-999 postów)
- Użytkownik (użytkownik który napisał 0-199 postów)
- Nieaktywowany (użytkownik nie posiadający aktywnego profilu, bez możliwości pisania postów)
- Zbanowany (użytkownik który utracił dostęp do przeglądania treści wymagającej rejestracji na skutek złamania regulaminu)
10. Rangi dostępne dla ekipy forum:
- Administrator (odpowiada za funkcjonowanie, zarządzanie i kontrolę forum od strony technicznej)
- Moderator (ocenia, kontroluje i zarządza treściami zamieszczonymi przez użytkowników)
11. Profile użytkowników posiadających rangę „Nieaktywowany” dłużej niż 30 dni zostaną automatycznie usunięte.
12. Administracja forum w świetle prawa nie ma obowiązku usuwania profili zarejestrowanych użytkowników.


§ 4. System wiadomości prywatnych

1. System wiadomości prywatnych służy do przesyłania niepublicznych wiadomości pomiędzy użytkownikami.
2. Treści wiadomości prywatnych nie są monitorowane.
3. W treści zabrania się używania słów wulgarnych, obraźliwych oraz treści prowokujących bezpośrednio adresata wiadomości.
4. Zabrania się używania systemu w celu działania na niekorzyść innych użytkowników.
5. Wszelkie zgłoszone nadużycia systemu będą karane.


§ 5. System reputacji

1. System reputacji służy do nadawania użytkownikom punktów reputacji.
2. Zabrania się nadużywania systemu reputacji (np. zmawiania się użytkowników w celu podniesienia, lub obniżenia reputacji innych, rozwiązywania spraw prywatnych za pomocą systemu itp.).
3. Dzięki systemowi reputacji użytkownicy mogą oceniać posty innych użytkowników pozytywnie lub negatywnie.
4. Każdy użytkownik, który nie zgadza się z otrzymanymi punktami za własne posty może napisać do administracji forum w celu sprawdzenia, czy punkty zostały przyznane słusznie.


§ 6. Czat

1. Czat służy do powadzenia rozmów z innymi użytkownikami forum.
2. Zabrania się zamieszczania treści wulgarnych, niezgodnych z prawem, przedstawiających lub nawiązujących do przemocy, rasistowskich, na tle religijno-wyznaniowym oraz prowokujących innych użytkowników forum.
3. Zabrania się zamieszczania pytań związanych z tematyką forum. Pytania zadajemy w tematach.
4. Czat z założenia ma prezentować luźną konwersacje między użytkownikami forum.
5. Czat nie jest dostępny dla gości a zarejestrowani użytkownicy nie mają ograniczeń, co do pisania nowych postów.


§ 7. Dodatkowe informacje oraz zasady postępowania

1. Administratorzy i moderatorzy forum ma prawo karać użytkowników za nieprzestrzeganie regulaminu. Wymiar kary zależy od wykroczenia i może być nim: upomnienie, ostrzeżenie, zbanowanie lub kasacja konta.
2. Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo edytować posty, przenosić, otwierać i zamykać je.
3. Zabrania się użytkownikom usuwania wszelkiej formy edycji wprowadzonych przez administratorów lub moderatorów.
4. We wszelkich sporach od decyzji moderatorów można odwołać się do administracji. Decyzja administratora jest nieodwołalna.
5. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez innych użytkowników.
6. Zabrania się kopiowania jakiejkolwiek treści zamieszczonej przez użytkownika bez jego zgody.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Tłumaczenie © 2007-2014 Polski support MyBB
Skrypt forum MyBB, © 2002-2016 MyBB Group
Biznes-Host