Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek Notariusz Katowice Adwokat Katowice





Windows 8.1: Aplikacje Modern Ui nie uruchamiają się.
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Dejwid
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   08-12-2013, 00:50   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam,
wiem, że temat jest banalny, ale problem mnie dobija...
Działo się to na Windows 8 teraz po aktualizacji do 8.1 nadal nic nawet po przeinstalowaniu aplikacji.
Głównie zależy mi na Skype'ie i Windows Phone.
Problem jest tego typu, że po kliknięciu ikony aplikacji w Metro pojawia się pierwsze "ujęcie"
resim
po czym znika i wracamy do Metro... nie mam pojęcia gdzie leży problem.
Aplikacja Skype dla pulpitu działa normalnie, natomiast ta dla Metro już nie, miał ktoś podobny problem?
Z aplikacją Windows Phone jest tak samo, ale do tego system Windows nie rozpoznaje/nie potrafi zainstalować sterownika do mojego telefonu ( Lumia 920 z systemem Windows Phone 8 ).
gbbsoft
Przyjaciel
Online

Reputacja: 60

 0     0    
2   08-12-2013, 10:22   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ja miałem. Zajrzałem do "Podglądu zdarzeń" i okazało się, że jest problem z driverem do kamerki.
Aktualizacja drivera do kamerki pomogła.

Więc zajrzyj do "Podglądu zdarzań" i zobacz, co jest przyczyną wyłączania się aplikacji.
Dejwid
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   08-12-2013, 11:18   
Edytuj ten post      Cytuj     
Podgląd zdarzeń a gdzie to znajdę? bo w panelu sterowania nic nie ma

@edit
jest w god mode
gbbsoft
Przyjaciel
Online

Reputacja: 60

 0     0    
4   08-12-2013, 21:09   
Edytuj ten post      Cytuj     
Panel sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Podgląd zdarzeń
i dalej Dzienniki Systemu Windows
i popatrz na wpisy w System i Aplikacje w okolicach godziny, gdy program się nie uruchomił (możesz wymusisz uruchomienie, abyś wiedział o której to było)
splitz070
Użytkownik
Offline

Reputacja: 1

 0     0    
5   09-12-2013, 19:06   
Edytuj ten post      Cytuj     
Możesz jeszcze poczytać tutaj 1 Ja i kilka osób miało problem z aplikacjami.
http://winforum.eu/Temat-Problem-z-aplik...Microsoftu
marcinw
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
6   23-09-2014, 15:05   
Edytuj ten post      Cytuj     
To ja może odpowiem dla innych osób, które trafiły tu przez Google wyszukując problemu, gdyż borykałem się z tym samym błędem dość sporo. Aplikacje Modern niestety potrafią się tak zawieszać i wynikać to może z różnych przyczyn. W zwykłym Windows 8 system po prostu wyrzuca użytkownika z powrotem do ekranu Start, podczas gdy w Windows 8.1 mogą się aplikacje same minimalizować. Po wywołaniu ich ponownie z paska znów wyświetla się tylko taki ekran startowy z logiem i nic więcej. Często coś takiego pojawia się przy przechodzeniu z Windowsa 7 do Windowsa 8 lub z Windowsa 8 do 8.1 i wiąże się z uszkodzeniem profilu użytkownika czy też błędnymi uprawnieniami do poszczególnych elementów w rejestrze.

Ja to rozwiązałem poprzez stworzenie nowego konta użytkownika, ale można też pobawić się oficjalnym narzędziem do rozwiązywania problemów z aplikacjami Modern ze strony Microsoftu. W szczegóły się wdawać nie będę, bo są poradniki pokazujące, jak się zabrać za ten problem 1 Sprawdźcie sobie dwa poniższe:

http://www.download.net.pl/co-zrobic-gdy...81/n/4780/
http://www.download.net.pl/problem-z-kaf...-8/n/4221/

Można przeskanować dysk, można utworzyć nowego użytkownika i można też użyć tego narzędzia, a to chyba i tak nie wszystkie metody zrobienia porządku z tymi appkami. Potrafią być naprawdę wkurzające 5
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 304

 0     0    
7   27-09-2014, 21:23   
Edytuj ten post      Cytuj     
Podane rozwiązania zakładają uszkodzone pliki, ale to raczej się rzadko zdarza, zresztą nawet tam ludki piszą, że to nic nie pomaga...
Tutaj ciekawsze rozwiązanie:

1. Sprawdzamy klucz rejestru:
Kod:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local Settings\software\microsoft\windows\currentversion\appmodel\repository\packages
Właścicielem powinien być SYSTEM i mieć pełne prawa do niego...

2. Uruchamiamy jako administrator polecenie:
Kod:
Powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml

3. Uruchamiamy jako administrator PowerShell i wydajemy polecenie:
Kod:
((Get-ChildItem "HKLM:SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appx\AppxAllUserStore\InboxApplications") | Get-ItemProperty).Path | Add-AppxPackage -Register -DisableDevelopmentMode

4. Usuwamy z rejestru klucz:
Kod:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appx\AppxAllUserStore\[UserSID]

UserSID - to oczywiście SID usera któremu nie działają aplikacje... jeśli mamy więcej userów ich SIDy możemy wylistować poleceniem:
Kod:
wmic useraccount get name,sid

To chyba tyle... powodzenia 1




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host