Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Notariusz Katowice





Windows 8.1: Microsoft Visual C++ 2015.
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
lilitch123
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   17-01-2017, 18:17   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam, otóż ostatnio mam taki problem. Stawiałem system na nowo (8.1 x64) i chciałem zainstalować program AutoCad 2017 lecz potrzebny jest C++ 2015. No i przy próbie instalacji niestety wywala mi błąd. Wszystkie inne C++ (2005 - 2013) zainstalowałem bez żadnego problemu. Czy jest jakaś możliwość wytłumaczenia mi o co w ogóle chodzi? Bo siedzę już którąś godzinę, próbuję różnych rzeczy i nic nie pomaga. Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź i pomoc 1
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 312

 0     0    
2   17-01-2017, 22:44   
Edytuj ten post      Cytuj     
Oczywiście... błąd zazwyczaj oznacza jakąś nieprzewidzianą sytuację... tyle jesteśmy w stanie pomóc, po więcej zapraszamy na wróżbity Macieja - jest rewelacyjny.
lilitch123
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   18-01-2017, 02:10   
Edytuj ten post      Cytuj     
Może źle sformułowałem. Instalacja nie chce się zakończyć. Pasek zielony instalacji przechodzi do końca i już tak zostaje. Nie wyświetla się żadna informacja o tym czy C++ 2015 został zainstalowany. Po prostu mógłbym tak zostawić komputer i tak do jutra nic by się nie zmieniło. Podejrzewam, że na stronie może być problem z tymi plikami i tu moje pytanie, czy jest możliwość żeby ktokolwiek wysłał potrzebne pliki instalacyjne? Pobierałem je stąd https://www.microsoft.com/pl-PL/download...x?id=48145, ale jest taki problem że te pliki nawet nie pobierają się tak jak pozostałe, czyli nie trwa to powiedzmy te 30 sek tylko od razu pojawiają się na moim pulpicie mimo że zajmują koło 14 mb i nie możliwe jest przy moim internecie żeby od razu plik takiej wielkości został pobrany. Stąd też moje przypuszczenie że pliki mogą być uszkodzone. Czy jest możliwość zrobienia coś z tym? Z góry dzięki za odp 1


Dodaje zdjęcie żeby zobrazować na czym polega mój problem. 
resim
Norbert
Użytkownik
Offline

Reputacja: 2

 0     0    
4   18-01-2017, 03:25   
Edytuj ten post      Cytuj     
Wersja 64-bit działa na 100%, sam sprawdzałem --> https://www.microsoft.com/pl-PL/download...x?id=53840
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
5   18-01-2017, 09:59   
Edytuj ten post      Cytuj     
(18-01-2017, 02:10)lilitch123 napisał(a): Po prostu mógłbym tak zostawić komputer i tak do jutra nic by się nie zmieniło.

Nie obiecuj, tylko raz zostaw...
lilitch123
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
6   18-01-2017, 13:26   
Edytuj ten post      Cytuj     
@Norbert
Dzięki, wszedłem na tą stronę i widzę że tam jest wgl inny update niż ten co ja ściągałem. W Twoim linku jest Update 3. Spróbuję go dzisiaj pobrać i zainstalować, może pomoże 1
lilitch123
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
7   18-01-2017, 20:37   
Edytuj ten post      Cytuj     
Pobrałem ten Update 3 z linku ale nadal występuje ten sam problem. Czy ktoś ma jakiekolwiek pomysły co można by było z tym zrobić? Już brakuje mi opcji, a potrzebuję tego programu ogromnie. 
Z góry dziękuję za odpowiedź 1
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
8   18-01-2017, 22:27   
Edytuj ten post      Cytuj     
Musisz dojść gdzie jest log z instalacji (pewnie kilka logów, np. w %temp%; wyczyść %temp% do zera i uruchom instalator) i przejrzeć te logi. Czasami po ich analizie można dojść, którym miejscu się instalator zatrzymuje i jakie mogą być tego przyczyny...
lilitch123
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
9   18-01-2017, 23:43   
Edytuj ten post      Cytuj     
Tak szczerze przyznam się, że dla mnie to jest jakaś czarna magia :/ Usunąłem zawartość, ponowiłem instalację i wyskoczyło mi parę plików w folderze temp. W jaki sposób mogę udostępnić do wglądu użytkownikom na forum zawartość katalogów?




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host