Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek





Windows 8.1: Nie uruchamiają się aplikacje ModernUI.
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
sapiehalbn
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   07-12-2013, 03:08   
Edytuj ten post     
Witam
Mam taki problem że nie uruchamiają się aplikacje typu: Sklep, Pogoda, Poczta, Kalendarz itp. znajdujące się w ModernUI. Praktycznie wszystkie aplikacje kafelkowe systemowe i z Windows Store :/ Pojawia się ekran uruchamiania i gwałtownie wywala do ModernUI. Chodzi tylko SkyDrive.
__zbychu
Ekspert
Offline

Reputacja: 168

 0     0    
2   07-12-2013, 03:17   
Edytuj ten post     
Od kiedy ten problem się pojawia?
paradoksalny6
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   07-12-2013, 11:17   
Edytuj ten post     
Mam identyczny problem od wczoraj. Jak można temu zaradzić?
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 458

 0     0    
4   11-12-2013, 20:56   
Edytuj ten post     
Żeby nie zakładać kolejnego tematu podobnego do tego podpinam się ze swoim problemem 13

Mianowicie dziś rano wszystko działało, wychodząc do pracy normalnie wyłączyłem komputer.
Przychodzę - power on - IE11 modern ui odpalam a tutaj ZONK - brak dostępu do internetu 13

Szukam, kombinuję, nic... odpalam wersję desktop - DZIAŁA ! - wracam do modern i qpa 13 wszystkie aplikacje nagle przestały same z siebie działać (rano było OK).
Nic się nie aktualizowało, nic nie instalowałem... WTF ?

Ktoś ma jakiś pomysł ???

EDIT: PROBLEM JUŻ ROZWIĄZANY 1

wystarczyło że zrobiłem ponowne uruchomienie kompa w trybie "zaktualizuj i uruchom ponownie" no i wszystko wróciło do normy 2 uff...
bearq
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
5   12-12-2013, 12:58   
Edytuj ten post     
Są to problemy z aktualizacjami niestety.
paradoksalny6
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
6   16-12-2013, 21:48   
Edytuj ten post     
Czy znane jest już rozwiązanie tego problemu?
Patryk1589
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
7   27-12-2013, 21:01   
Edytuj ten post     
Witam. Tak jak w temacie nie mogę od jakiegoś czasu załadować sklepu,pogody wyskakuje komunikat "brak połaczenia z internetem" gdy wejde w przeglądarke internet normalnie chodzi. 'Nie mogę też dokonać aktualizacji jak i również próbowałem przez Windows Update to samo, taki sam komunikat wyskakuje gdy chcę zaaktualizować Windows defender pokazuje ze nie ma połączenia z internetm . Co powinnienem zrobić w tym przypadku?6
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 458

 0     0    
8   27-12-2013, 21:35   
Edytuj ten post     
Patryk1589, napisz coś więcej o swoim komputerze i zainstalowanym sofcie. Od kiedy problem występuję, może winna jest jakaś aplikacja firm trzecich.
Może wystarczy przywrócić system z przed zdarzenia ?

Pamiętajcie drodzy użytkownicy forum że im więcej info podacie tym szybsze rozwiązanie problemu 2
Adam1957
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
9   04-01-2014, 10:35   
Edytuj ten post     
Dzień Dobry!
Od jakiegoś czasu /dokładnego momentu nie uchwyciłem/ nie mogę uruchomić programów zainstalowanych ze sklepu. Po kliknięciu kafelka otwiera się okno aplikacji i zaraz znika. Nadmieniam, że popularne sposoby pomocy ze strony Microsoftu próbowałem, ale nie pomogło. Dodam, że na kilkadziesiąt programów otwiarają się tylko dwa: Aparat i Gmail Alert.
Może Ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie - skuteczne.
Adam
Adam1957
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
10   04-01-2014, 16:46   
Edytuj ten post     
Dzień Dobry!
Małe sprostowanie:
Okazało się, że to częściowo moja wina. Otóż zachciało mi się zmieniać domyślny folder WindowsApps. Przy powrocie w rejestrze mała pomyłka w ścieżce folderu. Po naprawie wszystko działa.
Pozdrawiam
Adam




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host