Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8.1: Skype (ModernUI)
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
mapa
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   19-10-2013, 21:44   
Edytuj ten post      Cytuj     
Hej, jako że M$ postanowił zastąpić aplikację Wiadomości Skype mam jedno zasadnicze pytanie. Czy ktoś z was doświadczył "wywalenia się" aplikacji do pulpitu po około 10 do 20 sekund rozmowy ? Nie ważne z kim miałbym się połączyć głosowo, po kilku sekundach aplikacja wyłącza się. Rozmowy tekstowe działają bez zarzutu. Jak sobie z tym poradzić? Dodam, że Skype (standardowa wersja) działa w 100%.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 455

 0     0    
2   20-10-2013, 09:03   
Edytuj ten post      Cytuj     
u Mnie Skype działa poprawnie (wczoraj z 3 osobami gadałem po kilkanaście minut).

Spróbuj odinstalować i zainstalować na nowo 2
thorn_pl
Użytkownik
Offline

Reputacja: 16

 0     0    
3   20-10-2013, 16:55   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ostatnio przeprowadzałem półtoragodzinną rozmowę wideo - wszystko ok. Windows 8.1 PRO WMC x64.
sniff
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 31

 0     0    
4   21-10-2013, 11:44   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ja podłączę się do tematu.
Mam problem ze Skype, problem polega na tym, że jak uruchamiam Skype to pojawia mi się na 1-2 sekundy okienko uruchamianiem Skype i za chwilę wraca do pulpitu Metro. Nie chce mi się w ogóle uruchomić Skype. Odinstalowałem, już i zainstalowałem Skype raz jeszcze ze sklepu ale nadal to samo.
pionaj
Ekspert
Offline

Reputacja: 199

 0     0    
5   21-10-2013, 12:00   
Edytuj ten post      Cytuj     
ja podejrzewam że to tak mamy po aktualizacji 4 u mnie identyczna sytuacja jest na kaflu Pogoda 15
sniff
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 31

 0     0    
6   21-10-2013, 12:21   
Edytuj ten post      Cytuj     
U mnie pozostałe aplikacje działają te co są z systemem i te instaluję ze sklepu, problem mam tylko ze Skype. Może napisać do pomocy MS?
tifoso
Użytkownik
Offline

Reputacja: 1

 0     0    
7   21-10-2013, 12:54   
Edytuj ten post      Cytuj     
Miałem tak z aplikacją Sklep, żadne porady z netu tego nie rozwiązały. Stworzyłem nowe konto (lokalne), stare skasowałem, potem przełączyłem się na konto microsoft i teraz wszystko działa. Niestety ale trzeba było trochę pracy włożyć w ustawienia.
Próbowałem tego:
http://answers.microsoft.com/pl-pl/windo...2f8a6a37fa
http://answers.microsoft.com/pl-pl/windo...4bd3ddb3bd


..
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
8   21-10-2013, 13:59   
Edytuj ten post      Cytuj     
Standardowe kroki:
- odinstalować aplikację i zainstalować ponownie
- zobaczyć w 'Event Viewer' (dziennika zdarzeń), czy nie ma jakiś wpisów mówiących o występowanych błędach (np: związanych z driverami do kamery, mikrofonu itp).




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Optyka myśliwska

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host