Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8: Aplikacja Poczta Windows 8 kłopoty
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Gregory32
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   24-02-2013, 12:14   
Edytuj ten post     
Witam , mój problem to ten nieszczęsny klient poczty w 8 polegający na tym że po świeżej instalacji aplikacji było wszystko ok.
Teraz po kliknięciu w kafelkę program uruchamia się a po chwili wywala do pulpitu, nie mam kocepcji i pomysłu , dodam też sił do tego systemu ( hehehehe) , nadmienię też że odinstalowywałem aplikację i na nowo instalowałem ,problem nadal istnieje , za wszelką pomoc i pomysły z góry dziękuję. Dodam że mogę wprawdzie odświeżyć system ale nie o to przecież chodzi ......
pionaj
Ekspert
Offline

Reputacja: 199

 0     0    
2   24-02-2013, 12:21   
Edytuj ten post     
też mi ta poczta strasznie nie pasowała i dopiero Windows Essentials Live 2012 przywrócił mi spokój ducha 1
http://www.dobreprogramy.pl/Windows-Live...12570.html
może spróbuj..^^
Gregory32
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   24-02-2013, 12:42   
Edytuj ten post     
Dzięki za szybką odpowiedź , na codzień korzystam Outlook`a więc nie mam problemów z odbiorem poczty , chodzi mi natomiast o samą kafekę i jej dziwne zachowanie , Twoja odpowiedź nadal nie rozwiązuje mojego problemu.
__zbychu
Ekspert
Offline

Reputacja: 167

 0     0    
4   24-02-2013, 13:18   
Edytuj ten post     
Spróbuj zainstalować aktualizację, jeśli jest dostępna. Jeżeli nie to możesz spróbować odinstalować appkę, uruchomić ponownie komputer (nie wyłączać!) i zainstalować powtórnie.
hecia13
Użytkownik
Offline

Reputacja: 4

 0     0    
5   24-02-2013, 23:09   
Edytuj ten post     
Kafelek jest rodzaju męskiego!!! KAFELEK a nie kafelka
Mlody
Użytkownik
Offline

Reputacja: 1

 0     0    
6   02-03-2013, 19:08   
Edytuj ten post     
Ja mam to samo z aplikacją dobreprogramy. Po odintalowaniu aplikacji i zaintalowaniu ponownym kafelek ustawia sie w tym samym miejscu czyli na komputerze caly czas przechowywane dane tej aplikacji po odintalowaniu. Rozwiązaniem jest odintalowanie i usuniecie plikow tej aplikacji oraz ponowna intalacja.
Gregory32
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
7   03-03-2013, 08:38   
Edytuj ten post     
Dzięki za odpowiedź , w sumie nie wpadłem na ten pomysł. W moim przypadku miałem zainstalowanego antywirusa AVG którego zapora zablokowała wszystkie aplikacje kafelek które komunikują się z internetem od poczty począwszy poprzez pogodę ,mapy itd. Tak więc antywirus poszedł na bardzo długi spacer ,hehehe. Co do wypowiedzi Hecia13 , moja droga kafelek ,kafel ,kafelka jak zwał tak zwał ,klusek - klusków ,ćma - ciem ........probelmu nie rozwiązuje , forum służy do pomocy "człowiekom" którzy mają jakiś problem 1 Pozdrawiam pana Miodka 1

Problem rozwiązany ,dziękuję raz jeszcze za pomoc i odzew . Temat uważam za zamkniety.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host