Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Tonery i tusze do drukarek





Windows 8: Aplikacje trybu Modern nie uruchamiają się !!
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
heelo
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   25-02-2013, 11:30   
Edytuj ten post      Cytuj     
Mam Windows 8 od grudnia i po miesiącu nastąpił problem. Kiedy wchodzę w jakąś aplikacje w starcie (np. w Pogodę), aplikacja nie chce się włączyć tylko takie kółeczko się kręci, mogę czekać i 10 minut ale i tak nic z tego. Pokazuje się takie coś jak na umieszczonym tu zdjęciu. Proszę pomóżcie bo nie umiem tego naprawić :<

Załączone pliki

   
fantazyjny
Użytkownik
Offline

Reputacja: 18

 0     0    
2   25-02-2013, 12:03   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ja miałem takie coś, że uruchamiałem i po sekundzie znikało i jak zrobiłem reinstal apki to już było dobrze ;]
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 458

 0     0    
3   25-02-2013, 12:12   
Edytuj ten post      Cytuj     
Po pierwsze, napisz z jakiego internetu korzystasz (mobilny czy stacjonarny) a po drugie tak jak kolega już napisał. Spróbuj najpierw przeinstalować aplikacje na nowo.

Wejdź w sklep (o ile się uruchamia), kliknij PPM (prawy przycisk myszki) i wybierz z górnego menu "Moje aplikacje", następnie z rozwijanej listy wybrać należy "aplikacje zainstalowane na komputerze.." wybrać co chcemy re instalować i wybrać zainstaluj.
heelo
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
4   25-02-2013, 13:15   
Edytuj ten post      Cytuj     
Korzystam ze stacjonarnego Internetu. Mogłabym tak zrobić, ale nawet Sklep nie działa. Jedyne co to jak wchodzę działa Aparat i Pulpit..
fantazyjny
Użytkownik
Offline

Reputacja: 18

 0     0    
5   25-02-2013, 14:19   
Edytuj ten post      Cytuj     
Cytat:Niektórzy użytkownicy Windows 8 mają problemy z aplikacjami Modern UI. Programy z kafelków w Windows 8 po prostu nie działają, a po kliknięciu w kafelek wyświetla się strona ładowania aplikacji i tyle. Po pewnym czasie aplikacja wraca do strony startowej z kafelkami nie uruchamiając się.

Przeszukując Google zauważyłem, że są to przede wszystkim użytkownicy uaktualnień z Windows 7.

Aplikacje MODERN UI (wcześniej METRO UI) działają w rozdzielczości przynajmniej 1024x768. Jeśli nasz komputer spełnia te wymagania, ale mimo to aplikacje nie działają, warto przyjrzeć się proponowanym rozwiązaniom.

Na licznych forach dyskusyjnych można znaleźć porady typu „odśwież system” albo „wyłącz antywirusa”. A co, jeśli nie chcemy odświeżać systemu (tracimy wtedy nasze programy), a wyłączanie lub odinstalowanie antywirusa nic nie daje? Jeśli mamy dostęp do sklepu, możemy jeszcze spróbować przeinstalować aplikacje- najczęściej jednak problem ten powoduje również niemożliwość wejścia do sklepu.

Otóż okazuje się, że sposobów jest więcej. W naszym przypadku (komputer w naszym serwisie MRNET) pomógł sposób I.

SPOSÓB I

- tworzymy plik tekstowy (pusty), np. na pulpicie

- otwieramy go i w środku wklejamy następującą treść:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole]
"MachineLaunchRestriction"=hex:01,00,04,80,90,00,00,00,a0,00,00,00,00,00,00,00,\
14,00,00,00,02,00,7c,00,05,00,00,00,00,00,18,00,1f,00,00,00,01,02,00,00,00,\
00,00,05,20,00,00,00,20,02,00,00,00,00,14,00,0b,00,00,00,01,01,00,00,00,00,\
00,01,00,00,00,00,00,00,18,00,1f,00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,\
00,32,02,00,00,00,00,18,00,1f,00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,\
2f,02,00,00,00,00,18,00,0b,00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,0f,02,00,00,00,01,\
00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,20,02,00,00,01,02,00,00,00,00,\
00,05,20,00,00,00,20,02,00,00
"MachineAccessRestriction"=hex:01,00,04,80,8c,00,00,00,9c,00,00,00,00,00,00,00,\
14,00,00,00,02,00,78,00,05,00,00,00,00,00,14,00,07,00,00,00,01,01,00,00,00,\
00,00,01,00,00,00,00,00,00,14,00,03,00,00,00,01,01,00,00,00,00,00,05,07,00,\
00,00,00,00,18,00,07,00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,32,02,00,\
00,00,00,18,00,07,00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,2f,02,00,00,\
00,00,18,00,03,00,00,00,01,02,00,00,00,00,00,0f,02,00,00,00,01,00,00,00,01,\
02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,20,02,00,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,\
00,00,20,02,00,00

- zapisujemy plik przez Plik->Zapisz jako i tu w polu „Zapisz jak typ” wybieramy „Wszystkie pliki”

- Nazwę podajemy dowolną, a na jej końcu dodajemy rozszerzenie „.reg” (bez cudzysłowu ale z kropką)

- Tak przygotowany plik odpalamy z pulpitu. System zapyta nas, czy chcemy wprowadzić informację do rejestru, a kiedy kliniemy „Tak” – poinformuje nas o powodzeniu operacji.

- Wykonujemy restart systemu i potem powinno wszystko działać.

Jeśli jednak ta metoda się nie sprawdzi, próbujemy:

SPOSÓB II

- Odinstalować sterownik karty graficznej

- Zainstalować na nowo sterownik karty ze strony producenta karty



A w ostateczności – SPOSÓB III

- Wchodzimy do edytora rejestru (regedit.exe)

- Znajdujemy klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Ole

- Kasujemy zawartość

- Wykonujemy restart.

Mamy nadzieję, że sprawdzą się u Was te rozwiązania. U nas sprawdziło się już to pierwsze.
heelo
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
6   25-02-2013, 15:58   
Edytuj ten post      Cytuj     
Dziękuję za pomoc, ale albo to ja coś źle robię, albo to nie działa u mnie.. no nic, poczekam może na jakieś inne rozwiązania 1
fantazyjny
Użytkownik
Offline

Reputacja: 18

 0     0    
7   25-02-2013, 16:04   
Edytuj ten post      Cytuj     
Cóż, jak nie działa lub nie ogarniasz to ja już nie pomogę ;p
Jak nie będzie żadnych innych rozwiązań to pozostaje odświeżenie sytemu ;]




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host