Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8: Bardzo wolny internet
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
weteran
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   02-10-2013, 17:51   
Edytuj ten post      Cytuj     
Cześć Siostra kupiła laptopa z Win 8. Mieszka u mnie i korzysta z mojego routera. Problem jest taki że u niej się strasznie strony ładują w operze. Router resetowałem i nic nie dało. Mam neta 5 mb. Test łącza na moim laptopie 5,7 mb a u niej 0,47 mb. Zainstalowałem u siebie conectify i dałem jej internet przez hotspot ale nadal ten sam problem. Test łącza pokazał identycznie to samo. Pytanie. Czy win 8 może mieć jakieś ustawione ograniczenie na odbiór transferu? Jak tak to jak można to zmienić. Może macie jakieś inne sugestie. A może to w routerze należy coś ustawić. Inne urządzenia ( telefony , konsole ) działają bez problemu. Jakby zły dział to sory proszę przenieść. Proszę o wyrozumiałość jestem słaby w tym temacie i to mój pierwszy poscik.
GoOx
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 97

 0     0    
2   02-10-2013, 17:56   
Edytuj ten post      Cytuj     
Pierwsze co to bym wszedł w menażer urządzeń i wyłączył kartę sieciową a potem ponownie włączył. Jeśli nadal by występował problem następnym co bym zrobił to reinstalacją sterownika karty sieciowej. Zrób to potem powiedz jakie masz afekty, w razie czego będziemy myśleć dalej.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 448

 0     0    
3   02-10-2013, 18:30   
Edytuj ten post      Cytuj     
Czyżby to był znów Asus albo Samsung ???

Inaczej, wejdź w menadżera urządzeń i usuń kartę WiFi, restart i powinno pójść.

Zobacz jeszcze czy producent nie dodał od siebie programu do zarządzania WiFi, jeśli tak - wywal to 1
weteran
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
4   02-10-2013, 18:56   
Edytuj ten post      Cytuj     
(02-10-2013, 17:56)GoOx napisał(a): Pierwsze co to bym wszedł w menażer urządzeń i wyłączył kartę sieciową a potem ponownie włączył. Jeśli nadal by występował problem następnym co bym zrobił to reinstalacją sterownika karty sieciowej. Zrób to potem powiedz jakie masz afekty, w razie czego będziemy myśleć dalej.
Dzięki. Włączenie i wyłączenie karty nic nie dało. Sys mówi że sterowniki są najświeższe.

(02-10-2013, 18:30)Marynarz napisał(a): Czyżby to był znów Asus albo Samsung ???

Inaczej, wejdź w menadżera urządzeń i usuń kartę WiFi, restart i powinno pójść.

Zobacz jeszcze czy producent nie dodał od siebie programu do zarządzania WiFi, jeśli tak - wywal to 1

To VAIO. Oboje z siostrą mamy. Ja jestem ze swojego zadowolony.
Nie rozumiem usuń. Mam całkiem odinstalować? Zwykłe wyłączenie nic nie dało ale zrobiłem ( już dwa razy ) tak że wyłączyłem kartę. Wyłączyłem i włączyłem kompa. Włączyłem karte i dalej to samo.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Po kliknięciu uruchom ponownie komp podczas startu ( napis VAIO ) komp się zawiesza. Trzeba go wyłączyć on/off i po włączeniu startuje normalnie. Coś mi się wydaje że to jakaś grubsza sprawa z tym kompem. Nie umiem znaleźć oprogramowania do zarządzania WiFi. Nic nie wyskakuje etc. Może poprostu nie wiem jak tego szukać. Straszny laik jestem.
Macie koledzy jakieś inne sugestie?
Antyhaker
Redaktor
Offline

Reputacja: 321

 0     0    
5   02-10-2013, 19:46   
Edytuj ten post      Cytuj     
A próbowałeś innej przeglądarki?
weteran
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
6   02-10-2013, 19:50   
Edytuj ten post      Cytuj     
(02-10-2013, 19:46)Antyhaker napisał(a): A próbowałeś innej przeglądarki?

Tak. Dzięki za zainteresowanie się.
GoOx
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 97

 0     0    
7   02-10-2013, 20:10   
Edytuj ten post      Cytuj     
Tak się dzieje od samego początku czy jakiegoś czasu?
weteran
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
8   02-10-2013, 20:13   
Edytuj ten post      Cytuj     
(02-10-2013, 20:10)GoOx napisał(a): Tak się dzieje od samego początku czy jakiegoś czasu?

Od samego początku. Komp ma może 2 tygodnie I był kupiony do internetu głównie. I nie korzysta się z niego prawie bo internet nie chce śmigać.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 448

 0     0    
9   02-10-2013, 22:33   
Edytuj ten post      Cytuj     
No to proponuję skorzystać z gwarancji 13

Widać trafiła się jakaś felerna sztuka...
GoOx
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 97

 0     0    
10   03-10-2013, 08:39   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ewentualnie, odświeżyć komputer korzystając z partycji recovery. Jeśli rzeczywiście to nic nie da wysłać na gwarancję.

Możesz sprawdzić czy pod kablem Ethernet masz ten sam efekt, może coś z tym sterownikiem jest jednak.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host