Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8: Brak wyświetlania informacji na dynamicznych kafelkach
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten temat
Markov
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   11-12-2012   10:41   
Witam

Od dłuższego czasu zmagam się z następującym problemem: dynamiczne kafelki odmówiły posłuszeństwa- nie wyświetlają mi się na nich żadne informacje takie jak pogoda, wiadomości, finanse etc. Oczywiście opcja "Dynamiczny kafelek" jest włączona. Szukałem rozwiązań u Wujka Google ale nie trafiłem na nic co by pomogło a sporo ludzi zmaga się z tym problemem. Zaraz po aktualizacji z Win7 do Win8 wszystko działało i nagle z dnia na dzień przestało. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam 1
Antyhaker
Redaktor
Offline

Reputacja: 320

 0     0    
2   11-12-2012   12:01   
Może antywirus/firewall blokuje ?
Markov
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   11-12-2012   12:04   
Antywiursa nie posiadam. 5
A systemowy firewall chyba nie powinien blokować systemowych aplikacji? Poza tym nic nie zmieniałem w ustawieniach firewall'a odkąd mam Win8 (a przypomnę, że na początku wszystko było OK).

Edit: Dla testu wyłączyłem Firewall- nie pomogło. Poza tym np aplikacja [Pogoda] ma zezwolenie na dostęp przez Firewall (bezpieczna aplikacja).
Antyhaker
Redaktor
Offline

Reputacja: 320

 0     0    
4   11-12-2012   17:34   
A to systemowy oczywiście, pytałem bo kto to wie co tam poinstalowałeś ;p A nie działają od początku, czy po instalacji czegoś przestały działać?
Markov
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
5   11-12-2012   17:49   
Trudno mi stwierdzić czy po "instalacji czegoś". Tzn nie instalowałem nic co ingeruje w system (zmiana wyglądu, bajery etc). Poza tym czytajcie uważnie: 5
"Zaraz po aktualizacji z Win7 do Win8 wszystko działało i nagle z dnia na dzień przestało."
"a przypomnę, że na początku wszystko było OK"
Antyhaker
Redaktor
Offline

Reputacja: 320

 0     0    
6   12-12-2012   19:45   
Wybacz, nie doczytałem ;p Tak czy siak nie mam pojęcia co się dzieje ;p
Aganowicjusz
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
7   16-12-2012   22:04   
mam ten sam problem co "Markov", otóż na początku owe aplikacje kafelkowe "pogoda", "finanse" działały bez zarzutów, a potem coś się stało i gdy próbuję je otworzyć, pojawia się komunkat, że "ładowanie strony nie powiodło się, prosze spróbować ponownie". A opcja "dynamiczny kafelek" jest włączona". Antywirus "McAffe", który był w kompie w momencie jego zakupu, został odinstalowany, a zainstalowałam "G Data InterneSecurity", ale czy to może mieć jakiś związek z nie działającymi kafelkami???
Markov
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
8   17-12-2012   00:36   
U mnie aplikacja po otwarciu działa normalnie. Brak tylko informacji na kafelku tak btw. 5 Do tego jak pisałem: funkcjonuję na ten moment bez antywirusa. Gdziekolwiek złapię WiFi - nie ma informacji o pogodzie, sporcie itp. Eh, czyżby któraś aktualizacja coś spaprała?
Markov
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
9   17-12-2012   03:23   
(11-12-2012 12:01)Antyhaker napisał(a):

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się na forum klikając tutaj.


Może antywirus/firewall blokuje ?

Stało się coś wręcz niebywałego. 1 Jak zapewniałem- nie miałem antywirusa, ponieważ Nortona, którego dostałem z laptopem odinstalowałem po pewnym czasie. Poczytałem jeszcze w Internecie, że następuje czasami konflikt z innymi aplikacjami. Wszedłem więc przez Panel Sterowania w listę zainstalowanych programów i odnalazłem pozostałości po Nortonie: coś jak Norton Online Backup. Oczywiście odinstalowałem. Do tego AVG Security Toolbar czy coś podobnego. Uruchomiłem ponownie komputer i co się okazało? Wszystko działa jak należy. 1 Więc jeżeli ktoś ma podobny problem- próbujcie odinstalowywać antywirusy czy programy typu 'security' - restart - i sprawdzać. Jeżeli macie za dużo aplikacji - poczytajcie o 'czystym rozruchu' windowsa i uruchamiajcie zgodnie z instrukcjami w celu testowania. Jak widać- w moim przypadku sprawcą była zapewne któraś z aplikacji. Dzięki za chęci i naprowadzenie mnie na temat. Jeżeli nikt więcej nie potrzebuje pomocy z kafelkami- temat do zamknięcia.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Tłumaczenie © 2007-2014 Polski support MyBB
Skrypt forum MyBB, © 2002-2016 MyBB Group
Biznes-Host