Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język


Kofeina sklep Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.
Tonery i tusze do drukarek





Windows 8: Nie mogę ściągać aplikacji ze sklepu
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
enjoy1323
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   10-02-2013, 23:03   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam, wczoraj zakupiłem laptopa sony vaio z win8 i wszystko byłoby super gdybym mógł jeszcze ściągać aplikacje ze sklepu..
podczas aktualizacji czy pobierania nowej aplikacji nie dzieje się nic poza pokazaniem statusu pobierania i pod aplikacją pisze albo oczekiwanie albo pobierania, pasek stanu pobierania się nie rusza..
W pewnym momencie gdy chciałem spróbować zaktualizować 24 aplikacje to przy każdej aplikacji pokazywał się komunikat na pomarańczowo ale znikał tak szybko, że nie zdążyłem przeczytać nawet 2 słów.. nie wiem co się dzieje, próbowałem programu fix it który mi nic nie wykazał, próbowałem także resetować pamięć podręczną sklepu poprzez komendę "WSReset.exe" lecz to także nic nie dało.. próbowałem także komendy w wierszu polecieć do skanowania ale to także nie przyniosło efektu..

bardzo proszę o pomoc.. próbowałem już chyba wszystkiego ale nic nie pomogło..
z góry dziękuję za pomoc.
Kacper.K
Zbanowany
Offline

Reputacja: 94

 0     0    
2   11-02-2013, 12:34   
Edytuj ten post      Cytuj     
Prawdopodobnie masz ustawione połączenie taryfowe

Cytat:1. Wyświetl listę dostępnych sieci, szybko przesuwając do środka od prawej krawędzi ekranu, naciskając pozycję Ustawienia (jeśli używasz myszy, wskazując prawy górny róg ekranu i przesuwając w dół, a następnie naciskając lub klikając panel Ustawienia), a następnie naciskając lub klikając ikonę sieci ( resimlubresim ).

2. Naciśnij i przytrzymaj lub kliknij prawym przyciskiem myszy sieć, a następnie naciśnij lub kliknij pozycję Ustaw jako połączenie taryfowe lub Ustaw jako połączenie nietaryfowe.
enjoy1323
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   11-02-2013, 15:31   
Edytuj ten post      Cytuj     
niestety, to nic nie pomogło, miałem ustawione połączenie nietaryfowe i nie ściągało, przestawiłem na taryfowe i bez zmian.. co mogę jeszcze zrobić by móc ściągać aplikacje ze sklepu ?
bogymen1015
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
4   12-02-2013, 00:32   
Edytuj ten post      Cytuj     
Ja miałem podobne problemy ale trwało to kilka godzin aż zobaczyłem że są dostępne nowe aktualizacja dla windowsa a gdy pobrałem to po ponownym uruchomieniu było już wszystko dobrze polecam sprawdzić windows update. Gdzieś niedawno także czytałem o problemach z aplikacjami dla windowsa 8 ale nie pamiętam na jakim portalu. Napisz czy pomogło




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Szkolenia dla farmaceutów

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host