Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8: Problem z recovery i biosem
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten temat
Mosfet
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   21-11-2012   19:19   
Witam.
Kupilem laptopa Samsung i niestety chyba sie wkopalem :/
Potrzebuje zrobic recovery (wlacznie z formatem c1 ale do tego pewnie wymagany jest klucz, naklejka pod spodem ktorej nie mam. Nie mam i nie wiem czemu nie mam. (kupilem nowke w saturnie) Zeby bylo smieszniej wchodzac do biosu jest tylko jedna opcja bootowania...z hdd. I teraz nie wiem czy czegos nie wiem (jestem w miare kumaty w sprzecie) czy po prostu jestem w czarnej dupie 13

Powiem jeszcze ze programy ktore smigaly pod win7 na win8 kuleja albo tak mula kompa ze idzie zdechnac :/

Ogolnie zmierzam do tego zeby wrocic do win7 (mam na stacjonarnym i jest ok) ale nie wiem jak :/
baloo
Użytkownik
Offline

Reputacja: 10

 0     0    
2   22-11-2012   09:41   
witam. sprawdz czy przypadkiem pod bateria laptopa nie ma naklejki z kluczem. czasami tam ja umieszczaja..
Mosfet
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   22-11-2012   13:42   
Niestety nie ma....a taka mialem nadzieje 1

To moge jakos przebolec ale zastanawiam sie teraz jak przejsc z win8 na win7 (oczywiscie po formacie) skoro w biosie nie moge przestawic na boot z cd.
kuba3351
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 47

 0     0    
4   22-11-2012   17:12   
do recovery nie trzeba ci żadnego klucza, sam robiłem to wiem... to jest pełen obraz aktywowanego już systemu...
W biosie recovery nie zawsze jest w boot menu, czasem ma specjalny klawisz wciskany przy uruchamianiu.
Mosfet
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
5   22-11-2012   17:26   
Wiem juz czemu nie ma naklejki z kluczem.

Jesli kogos interesuje to prosze poczytac:

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się na forum klikając tutaj.




kuba chodzilo mi o to ze w biosie, w zakladce boot jest tylko jedna jedyna opcja. boot z hdd. Nie ma wyboru jak w innych biosach ze przykladowo z dyskietki,cd, pen drive.

Czyli jak ktos sobie skasuje partycje z recovery ...to bedzie mial problem.

Dzieki rowniez za zapewnienie, tak myslalem ze nie trzeba klucza ale nie bylem do konca pewien.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Tłumaczenie © 2007-2014 Polski support MyBB
Skrypt forum MyBB, © 2002-2016 MyBB Group
Biznes-Host