Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8: Problemy z reinstalacją aplikacji "kontakty, wiadomości.." błąd 0x80070585
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten temat
Adam
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   07-01-2013   11:24   
            Opcje     
Poruszę jeszcze jeden ważny problem, jako ze na wielu forach spotykam się z tym, ze ludzie często mają problem przy ponownej instalacji tej aplikacji:

Odinstalowałem preinstalowana fabrycznie app. poczta, kalendarz, kontakty, a następnie chciałem zainstalować ja ponownie.
Początkowo pobieranie w app "sklep" pojawiało się jako "ukończono 79%" i stawało w miejscu.
Próbowałem kilkukrotnie, ale bezskutecznie Podczas kolejnej próby pojawił się komunikat: ta aplikacja nie została zainstalowana - kod błędu 0x80070585.
Skutek - konieczność reinstalacji całego systemu by móc powrócić do aplikacji,nawet przelogowanie na inne konto Windows ID nie pomogło - błąd ten sam... 13
Może ktoś ma prostsze rozwiązania?

Generalnie ta aplikacja ma całą masę bugów i funkcjonalnych niedoróbek, jak wczesna "alfa" aż wstyd to wypuszczać "do ludzi".
- problemy z synchronizacją usuwanych kontaktów (zwłaszcza "facebookowych")
- nie można dodać zdjęć
- non stop komunikaty "zdaje się że komputer nie ma połączenia z internetem" mimo iż sama aplikacja wyświetla tryb "dostępny"

Każdy kogo znam i używa W8 klnie niesamowicie na "kontakty i wiadomości"...
kchbr
Użytkownik
Offline

Reputacja: 3

 0     0    
2   08-01-2013   21:13   
            Opcje     
Witaj,

Spróbuj wyczyścić cashe sklepu, po czym spróbuj zainstalować aplikacje ponownie.
Cashe wyczyścisz wpisując do cmd:
Kod:
wsreset.exe
Adam
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   09-01-2013   22:49   
            Opcje     
dzięki za radę 2 w międzyczasie reinstalowałem system i działa, w przyszłości jeśli zajdzie taka potrzeba - spróbuje wg Twojej rady. Pozdrawiam
admin
Administrator
Online

Reputacja: 266

 0     0    
4   09-01-2013   22:50   
            Opcje     
Skoro problem rozwiązany - temat zamykam




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Youboost Łukasz Wudyka

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Tłumaczenie © 2007-2014 Polski support MyBB
Skrypt forum MyBB, © 2002-2016 MyBB Group
Biznes-Host