Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język


Kofeina sklep Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.





Windows 8: Sklep Windows 8
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
lasek89
Użytkownik
Offline

Reputacja: 1

 0     0    
1   01-03-2013, 11:39   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam chciałbym się dowiedzieć jaki może byc problem gdyż po wejsciu w opcje "SKLEP" w Windows 8 i wybraniu aplikacji do zainstalowania wyświetla się komunikat " Nie można ukończyć zakupu , wystąpił problem i nie udalo sie ukończyć Twojego zakupu" wczoraj jeszcze wszystko działało... i druga sprawa wchodząc w zakładke logowania klikam zaloguj i nic się nie dzieje... a gdy chce przelączyć na konto microsoft w opcjach użytkownia pisze ze operacja się nie powiodła... ( wczoraj wszystko działało bez probelmu" Jest ktoś w stanie pomoc w sprawie , jak tak to z góry dziekuję




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Szkolenia dla farmaceutów

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host