Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język
Portale internetowe Kissdigital.pl - rozwiązania mobilne Kofeina sklep
Projekt, budowa i promocja - budujemy kompleksowo portale internetowe w oparciu o Drupal. Zaawansowane aplikacje mobilne - bogate portfolio. Dostarczamy czystą kofeinę, z której możesz sam przygotować "energetyka" takiego jak lubisz.




Windows 8: Windows Defender i Norton - wyłączone w Centrum akcji!
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Flora
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   20-01-2013, 18:41   
Edytuj ten post     
Dopiero przed chwilą zauważyłam, że w Centrum akcji jest jakiś "problem". Okazało się, że mam wyłączonego Defendera i Nortona.
Nie mam pojęcia, jak to się stało. Dodatkowym problemem jest to, że nie mogę ich włączyć. Gdy zaznaczę np. Defendera i kliknę "Włącz..." nic się nie dzieje.
Proszę o pomoc!

SCREEN
kuba3351
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 47

 0     0    
2   20-01-2013, 19:18   
Edytuj ten post     
Wejdź najpierw do Windows Defendera i Nortona i sprawdź, czy te programy rzeczywiście są wy·łączone, jeśli tak sprawdź co jest z nimi nie tak, w programie uzyskasz więcej informacji niż w centrum akcji które czasem może wprowadzić w błąd, i gdy będziesz w Defenderze lub Nortonie spróbuj włączyć je, na pewno będzie tam taka opcja. Nie włączaj tylko obydwu naraz bo to może zaszkodzić zainstalowanemu systemowi, włącz tylko jeden z nich, najlepiej tego Nortona.
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 451

 0     0    
3   20-01-2013, 19:35   
Edytuj ten post     
też tak miałem i po prostu wyłączyłem to powiadomienie. Symantec zna problem i obiecał to naprawić. A dzieje się tak dlatego ze jest o jeden AV za dużo 2
Flora
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
4   20-01-2013, 20:29   
Edytuj ten post     
(20-01-2013, 19:18)kuba3351 napisał(a): Wejdź najpierw do Windows Defendera i Nortona i sprawdź, czy te programy rzeczywiście są wy·łączone,

Po zresetowaniu komputera problem zniknął. Norton działa 1
Defender jest wyłączony. Pojawia się komunikat "Program Windows Defender został wyłączony i nie monitoruje komputera."
Mam nadzieję, że to dobrze. Jeżeli tak - dziękuję Wam 1
kuba3351
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 47

 0     0    
5   20-01-2013, 20:33   
Edytuj ten post     
W takim razie zamykam wątek skoro problem został rozwiązany 1




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Centrum napraw komputerów Warszawa ▪ Apartamenty w Kościelisku ▪ Szkolenia dla farmaceutów ▪ Optyka myśliwska

Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group
Biznes-Host