Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język



Notariusz Katowice





Zacinający się pasek menu start
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Wineer
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   24-05-2018, 10:22   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam 

Mam problem z ok 40 komputerami w pewnej domenie.
Komputery te wszystkie posiadają Windows-a 10 w wersji PRO i są wpięte w domenę. Każdy użytkownik pracuje na koncie domenowym.
Przechodząc do sedna:
Użytkownicy zgłaszają problem z zacinającym się paskiem menu start - pasek zacina się kilkanaście razy dziennie
na ok od 30sekund do 2 minut po czym się odcina i użytkownik może dalej pracować.
Co ciekawe użytkownik może korzystać z wszystkich plików/programów itp natomiast jak najedzie na pasek start to pokazuje się "kółko" kręcące.
Niestety rzeczy typu: sfc/scannow i Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Nie pomagają.
Sprawdziłem logi i znalazłem coś takiego:

Error: (05/17/2018 10:17:06 AM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: )
Description: Program explorer.exe w wersji 10.0.16299.125 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby sprawdzić, czy jest dostępnych więcej informacji na temat tego problemu, sprawdź historię problemu w oknie Zabezpieczenia i konserwacja w Panelu sterowania.

Identyfikator procesu: 25c8

Godzina rozpoczęcia: 01d3eda5f354e7ef

Godzina zakończenia: 0

Ścieżka aplikacji: C:\Windows\explorer.exe

Identyfikator raportu: b0cd3cb1-4128-4809-8ff7-08554b4522ad

Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: 

Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:

Error: (05/17/2018 10:16:53 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )
Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: explorer.exe, wersja: 10.0.16299.125, sygnatura czasowa: 0xfeba44fb
Nazwa modułu powodującego błąd: windows.immersiveshell.serviceprovider.dll, wersja: 10.0.16299.15, sygnatura czasowa: 0xdabe3df6
Kod wyjątku: 0x80270233
Przesunięcie błędu: 0x000000000004ec39
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x10ec
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d3edb768c3445a
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Windows\explorer.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\System32\windows.immersiveshell.serviceprovider.dll
Identyfikator raportu: 8a2a8d91-e371-4440-b2dd-84c07992f971
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: 
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:

Error: (05/17/2018 08:12:20 AM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: )
Description: Program explorer.exe w wersji 10.0.16299.125 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby sprawdzić, czy jest dostępnych więcej informacji na temat tego problemu, sprawdź historię problemu w oknie Zabezpieczenia i konserwacja w Panelu sterowania.


Czy jest ktoś w stanie pomóc mi rozwiązać ten problem?
Pozdrawiam
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 314

 0     0    
2   24-05-2018, 12:10   
Edytuj ten post      Cytuj     
Hmm... domena nie jest przyczyną, też mam sieć opartą na domenie i podobnych problemów nie ma... trudno będzie to wykryć na odległość, jakieś ustawienie/program rozwali ci explorer'a - to nie tyle "Start" się zacina, co proces musi być ponownie uruchomiony...

Próbowałeś gdzieś z najnowszą wersją 10tki ??
Wineer
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   24-05-2018, 13:02   
Edytuj ten post      Cytuj     
Na tych komputerach znajduje się aktualizacja 1803 lecz niestety po odinstalownaniu jej nadal występuje ten sam problem..

A czy jest jakaś możliwość przeinstalowania samego explorera?




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Biznes-Host