Witam, posiadam system Windows 10 Enterprise 64-BIT.
Mam taki problem iż poleceniem sfc /scannow wyszukało mi kilka błędów ale niestety mi ich nie naprawiło. Użyłem takiej komendy i taką odpowiedź dostałem w konsoli CMD. Log z przebiegu użycia programu znajduje się w załączniku jako plik CBS.zip.
Kod:
C:\Windows\system32>sfc /scannow
Beginning system scan. This process will take some time.
Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.
Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some
of them. Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. For
example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not
supported in offline servicing scenarios.
Narzędziem DISM chciałem naprawić system, ale niestety w trybie online z Windows Update nic nie robi, a gdy dałem plik install.wim jako źródło, to niestety dalej się nic nie działo chociaż załączyłem oryginalne ISO(z install.wim nie install.esd), z którego była instalacja i który numer kompilacyjny ma taki sam. Instrukcje odnośnie naprawy z ISO wykonywałem czerpiąc wiedzę z Microsoft'u... W załączniku znajduje się log pracy narzędzia gdy było załączone źródło pod nazwą dism.zip. Co dziwne, z reguły błędy odnośnie wersji online pojawiały się takie iż nie można czegoś pobrać, a u mnie że problem ze źródłem jest, a po czytaniu logach wychodzi mi, że narzędzie tam nawet nie zaglądało, to samo menadżer transferów, z dysku nikt o nic prawie nie pytał...
Wynik przyszedł taki, że nie znaleziono źródła, a jak nie było opcji source i limitaccess to miało narzędzie korzystać w Windows Update, ale też mi pisało, że nie znaleziono...
Mogę ewentualnie przeprowadzić te dwie komendy jeszcze raz, dać logi z CMD i narzędzia.