Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język





Nie otwiera się sklep
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
1   28-01-2016, 01:15   
Edytuj ten post      Cytuj     
Normalne Windows 10.
Po ostatniej aktualizacji sklepu, przestał mi się otwierać. Klikam, miga na chwilę i znika.
Jak myślicie, od czego zacząć?

Pojawia się w Logu taki błąd:
Aktywacja aplikacji Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe!App nie powiodła się. Błąd: Aplikacja nie została uruchomiona.. Więcej informacji można znaleźć w dzienniku Microsoft-Windows-TWinUI/Działa.

A w tym drugim dzienniku mam wpisy:

Aplikacja Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy!CortanaUI została pomyślnie aktywowana dla kontraktu Windows.Launch.

Aktywacja aplikacji Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe!App dla kontraktu Windows.Launch za pośrednictwem pomocnika kontraktu nie powiodła się. Błąd: Wykonanie serwera nie powiodło się..

Aktywacja aplikacji Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe!App dla kontraktu Windows.Launch nie powiodła się. Błąd: Aplikacja nie została uruchomiona..

Operacja ActivateApplicationForContractByAppIdAsUserWithHost aplikacji Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe!App dla kontraktu Windows.Launch nie powiodła się. Błąd: Aplikacja nie została uruchomiona..
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 458

 0     0    
2   28-01-2016, 09:39   
Edytuj ten post      Cytuj     
u mnie podobnie wygląda sprawa z aplikacją Groove która po prostu przestała nagle działać :/

a logi wyglądają podobnie jak u Ciebie...
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
3   28-01-2016, 10:10   
Edytuj ten post      Cytuj     
I coś pomogło?
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 458

 0     0    
4   28-01-2016, 11:12   
Edytuj ten post      Cytuj     
nie :/

próbowałem już chyba wszystkiego, nawet napisałem do M$ ale nadal cisza - bez odpowiedzi 13
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
5   28-01-2016, 15:26   
Edytuj ten post      Cytuj     
A najciekawsze jest, że na 5 kont na tym komputerze, tylko na 2 nie działa. Na pozostałych 3 - działa...
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 1     0    
6   28-01-2016, 17:09   
Edytuj ten post      Cytuj     
Bingo... Dałem radę.

Generalnie problem był z operacją (w PowerShell'u):
Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "c:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.WindowsStore_2015.25.22.0_x64__8wekyb3d8bbwe\AppxManifest.xml"
czyli z instalacją programu w profilu użytkownika.

Po każdej operacji robiłem "Get-AppxLog -ActivityID <guid>" gdzie guid to jest ID podawany w błędzie. Komenda ta ładnie przedstawia wpisy w logu danej operacji, gdzie można wyczytać tak naprawdę, o co chodzi programowi.

Pomogło odinstalowanie aplikacji (z konta użytkownika) (komenda PowerShellu: Remove-AppxPackage). Chyba problem polegał na tym, że nie do końca została usunięta poprzednia wersja (25.15).

Do tego brakowało (a) pojedynczych plików do tej wersji w "c:\Program Files\WindowsApps" oraz (b) plików XML w katalogu c:\ProgramData\Microsoft\Windows\AppRepository
Oba uzupełniłem albo kopiowaniem z drugiego komputera, albo z innej wersji tego samego programu. A pliki XML sam stworzyłem z nowszej wersji zmieniając tylko numer wersji w nazwie pliku i w zawartości.

Po poprawnym odinstalowaniu dało się już bez problemu zainstalować program w profilu użytkownika (Add-AppxPackage).
Restart i wyszukanie aplikacji w lupce i... działa...

:-)

Ale zajęło mi to wszystko 6h...
gbbsoft
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 60

 0     0    
7   31-01-2016, 21:09   
Edytuj ten post      Cytuj     
a teraz mam problem ze sklepem na tablecie. Tylko tam jest windows10 w wersji x86 i nie mam skąd pobrać plików sklepu.
Jakby ktoś miał Windows 10 w wersji x86 i mógłby mi przysłać wszystkie katalogi Microsoft.WindowsStore_2015.25.24.0_* które są umieszczone w c:\program files\windowsapps, najlepiej zzipowac i przysłać na gbbsoft(malpa)Hotmail.com. Z góry dziękuje.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2019 MyBB Group