Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język








Problem po odzyskaniu komputera z gwarancji
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
dariate
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   04-12-2016, 10:33   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witajcie, czytacie post od ciemniaka komputerowego, ale ten problem zniszczył mi nerwy, dzwoniłam już do 15 osób, nikt mi pomóc nie potrafi, więc trafiam tu z nadzieją..wielką nadzieją..
Już piszę o co chodzi.
Mam notebooka 2 w 1 HP. Kupiłam go rok temu w listopadzie, miał system Windows 8.1, wszystko śmigało, potrzebuję go aż do poczytania czegoś w internecie i napisania projektu czy zrobienia prezentacji. Lekkie użytkowanie. W ciągu tego roku zrobiłam aktualizację Windowsa i miałam 10. Taki bajerek.
2 tygodnie temu, tak po prostu komputer się nie włączył, znaczy włączył się, kontrolki były zapalone, ale po prostu czarny ekran, te takie wymuszone restarty nic nie pomogły, tak więc na gwarancji oddałam go do Saturna. Komputer odebrałam w czwartek wieczorem, HP wymieniło mi jakąś tam część i od nowa wgrali system.
Wracam do domu, odpalam kompa, loguje się na moje konto Microsoft, zakończono sukcesem, mój avatar, moje zdjęcie na pulpicie i tak dalej. Ale no zaczyna się tutaj problem, mianowicie wyskakuje komunikat Aktywuj system Windows, no co w tym trudnego, poprowadzą mnie i będzie git. Dodam, że oddali mi kompa z wgranym Windowsem 8.1, nie z 10 tak jak oddałam.
No ale niestety nie jest tak git, aby aktywować system Windows potrzebuję kod produktu, ponieważ jest niepoprawny. Mogę korzystać z internetu, ale co mi z tego kompa, jak nawet nie mogę Office odpalić, pogrzebać w ustawieniach, no nie wiem czego tam jeszzce nie mogę. W każdym razie zadzwoniłam do Saturna, połączyli mnie z działem komputerowym, oni powiedzieli najpierw, że to niemożliwe co ja mówię bo przecież ten kod produktu powinien być przepisany i nie powinnam mieć żadnych problemów, no dobra ale jednak ten problem mam! Kazali przyjechać do nich no to wpadłam tam na drugi dzień. Dwóch urodziwych informatyków wzięło mojego notebooka w swoje ręce, używali dziwnych dla mnie słów "zrobili pani recovery????", "trzeba zainstalować Windowsa 10 bo jeżeli pani oddała z win10 to kiedy zaktualizujemy go to ten kod wskoczy i powinno być dobrze". Dał mi na Pulpit MediaCreationTool. Wracam do domu, odpadalm to, aktalizuje pomijam oczywiście czas trwania tego, pojawia się problem w tym miejscu, aktualizuje tego Windowsa od wczoraj już 5 raz, bo za każdym razem czekam z 4 godziny aż ruszy się coś po okienku "Sprawdzanie aktualizacji". Tym razem, dosłownie przed 5 minutkami, ruszyło się! I co wyskakuje? KLUCZ PRODUKTU, System Windows nie został na tym komputerze aktywowany, musisz wprowadzić kod produktu.
Nie mogę zrobić nic. Po prostu jestem załamana.
Ah no i dodam, że dzwoniłam do centrum Windowsa, do centrum HP i non stop mnie odsyłają dalej i dalej i w te same miejsca i jestem w takim błędnym, dobijającym mnie kole. 13
Pozdrawiam Was serdecznie 1
pionaj
Ekspert
Offline

Reputacja: 199

 0     0    
2   04-12-2016, 13:15   
Edytuj ten post      Cytuj     
klucz powinien być w biosie odczytaj ..może to pomoże
https://www.8px.pl/laptop-dysk-twardy-tr...z-biosefi/

edit a może ta porada ci pomoże ?
http://forum.pclab.pl/topic/952525-Odzys...2-na-amen/

czyli cyt.
użyj komendy w wierszu poleceń uruchomionym jako administrator:
slmgr -upk
i zrestartuj komputer.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group