Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język





Problem z WiFi
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
ratuszfly
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

1   15-03-2016, 19:50   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam.
Kupiłem w T-mobile internet stacjonarny z routerem D-Link Dwr-116. Na tą chwilę mam jeszcze router Netii z internetem stacjonarnym i mogę używać ich zamiennie.
Problem polega na tym, że na laptopie zrywa mi internet - Wifi jest, ale z ograniczoną łącznością (brak dostępu do internetu), ale brak internetu jest tylko na niektórych urządzeniach:
- laptop z windowsem 10 widzi sieć i łączy się, ale nie widzi połączenia z internetem
- Iphone - pojawia się WiFi i znika - non stop zrywa połączenie
- Lumia 930 z Windowsem chodzi normalnie
- Samsung s5 również wszystko ok - testowałem na speedtest.net - prędkość i ping były normalne i stabilne.

Z routerem Netii wszystkie urządzenia łączą się natychmiast i internet chodzi stabilnie bez żadnych przerw.
Dodam jeszcze, że mieszkam w domu i nie ma żadnych dodatkowych sieci WiFi poza moimi dwoma, które pracują na różnych kanałach.
Czy ktoś miał może podobny problem ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
zzMakomanzz
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

2   17-03-2016, 16:05   
Edytuj ten post      Cytuj     
Warto by powiedzieć to pracownikom T-Mobile'u. Oni są w stanie Ci pomóc.
A w razie czego, możesz jeszcze zrestartować rutera (wyłącz, zaczekaj minutkę i włącz ponownie), albo odświeżyć listę dostępnych sieci internetowych na laptopie. Jak to nie pomoże, to najlepiej pójść do T-Mobile'u i tam poprosić o pomoc. 1
ratuszfly
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

3   17-03-2016, 16:26   
Edytuj ten post      Cytuj     
Dzięki za odpowiedź.
Router już resetowałem kilka razy, a w T-Mobile powiedzieli mi, że jeżeli problem nie zniknie to mam oddać router do reklamacji... ale to chyba nie jest problem sprzętowy. Znajomy podpowiedział mi, żebym zmienił zabezpieczenia i zmieniłem na WPA. Jak na razie od kilku godzin internet chodzi stabilnie, może problem był w szyfrowaniu klucza ?
pozdrawiam.




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2020 MyBB Group