Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język








Problem z połączeniem VPN.
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Grześ Seegreg
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   18-11-2016, 20:55   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam.
Mam problem z połączeniem VPN. Wystąpił on z dnia na dzień, gdzie wcześniej wszystko działało poprawnie. Przy połączeniu najpierw jest wyświetlany komunikat łączenia z odpowiednim adresem IP, później weryfikacja użytkownika. Następnie po dłuższym czasie bezczynności zostaje wyświetlony komunikat: "Nie można połączyć się z siecią XXXX Łańcuch certyfikatów został przetworzony, ale operację przerwano na certyfikacie głównym, który nie należy do zaufanych dla dostawcy zaufania."
Dodam, że nic nie zostało po drodze zmienione w konfiguracji.
Czy ktoś sobie poradził w tym problemem?
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 314

 0     0    
2   18-11-2016, 22:50   
Edytuj ten post      Cytuj     
Grześ Seegreg napisał(a):wcześniej wszystko działało poprawnie
Żarówka jak się przepali to właśnie dlatego że wcześniej świeciła...

Grześ Seegreg napisał(a):nic nie zostało po drodze zmienione w konfiguracji
A może powinno... np. certyfikat mógł stracić ważność...
Grześ Seegreg
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   20-11-2016, 08:31   
Edytuj ten post      Cytuj     
To nie to. Konto VPN zostało utworzone dwa tygodnie temu. Jakby Tobie żarówka świeciła dwa tygodnie, to raczej chyba byś się zdenerwował jakby po takim "długim" okresie padła? Z innego kompa (win 10) połączenie na to konto działa. Niestety po stronie routera logów brak na ten temat.
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 314

 0     0    
4   20-11-2016, 13:08   
Edytuj ten post      Cytuj     
Żarówka miała pokazać, że fakt wcześniejszego działania nie powoduje automatycznie działania teraz...
Może być jeszcze nieaktualna lista CRL... inny komputer ma aktualną, a twój nie...




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group