Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język








Windows 8.1: Youtube
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
HardStyl3r_PL
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
1   15-09-2014, 18:20   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam,
od ostatniego czasu na youtube nie mogę oglądać filmów, a mianowicie... film startuje do 1 sekundy, cofa się o sekundę (zmienia jakość filmu co chwile dosłownie) daje znowu do 1 sek. a potem widzę tylko 'Wystąpił błąd, prosimy spróbować później.'

Filmik - jak to przebiega:



(https://www.youtube.com/watch?v=hDD73OK-fog)
sniff
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 31

 0     0    
2   20-09-2014, 10:10   
Edytuj ten post      Cytuj     
Miałem już ten problem kilka razy na serwisowych komputerach. Co ciekawe ten problem występował na świeżo instalowanych systemach. Nie pomagało zmiana przeglądarki, ponowna instalacja flash i innych wtyczek. Zawsze kończyło się reinstalacją 13
HardStyl3r_PL
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

 0     0    
3   21-09-2014, 18:59   
Edytuj ten post      Cytuj     
sniff, a ja odkryłem sposób. 2

> usuń normalnie flasha,
> wykonaj 4 kroki z "Solutions" - http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/u...ndows.html .
> gdy masz tylko dwie jakości 320p i 720p oraz wyskakują Ci informacje o zainstalowaniu Flasha... uruchom CCleaner a potem pobierz najnowszego flasha i go zainstaluj.
> Reset i gotowe. 1


Na tą filozofie wpadłem tak po prostu a więc temat do zamknięcia. :-)




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group