Pasek boczny
Konto
Konto
Szukaj
Szukaj
Ustawienia
Ustawienia
Szukaj

Szukaj w:



Zaawansowane wyszukiwanie
Ustawienia
Przełącz na wersję mobilną
Motyw
Język





You have been logged on with a temporary profile.....
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subskrybuj ten wątek
Munder
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

1   05-10-2015, 05:55   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam ! ! !


....jak w tytule. Same kłopoty.
Po dwóch tygodniach od bezpłatnego upgrade z 8.1 do 10, mój Windows pokazuje w/w komunikat, zmienił się pulpit z którego (oczywiście) zniknęły moje programy i foldery.
Próbowałem kilku sposobów, które znalazłem w sieci, ale nic nie pomogło.
Prawdopodobnie czeka mnie ponowna instalka, a może ktoś z Was miał taki problem i się z tym uporał ? Czy mógł bym liczyć na Wasze rady...??

Pozdrawiam
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 317

2   05-10-2015, 09:40   
Edytuj ten post      Cytuj     
Masz uszkodzony profil... ja bym zaczął od usunięcia go - system utworzy nowy... reinstalacja systemu to jak strzelać z armaty do wróbli... 2
Munder
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

3   05-10-2015, 10:31   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam ! !

W moim kompie mam TYLKO jeden profil i właśnie ten mam usunąć..? ? ?
Można tak..? ?

Pozdrawiam
Marynarz
Ekspert
Offline

Reputacja: 458

4   05-10-2015, 10:36   
Edytuj ten post      Cytuj     
Czasami zdarza mi się ten problem (był już na 8.1, a na 10 miałem 2 razy już), po włączeniu kompa jak widzę że trwa przygotowywanie systemu Windows (lub coś podobnego) to robię chamski reset i jest OK 1
Raz doszedłem do końca, czyli zakładanie nowego konta... res też pomógł.
Swoją drogą ciekawego dlaczego ten problem się pojawia gdy normalnie wyłącza się komputer, system działa poprawnie a czasami takie kwiatki na dzień dobry można otrzymać :/
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 317

5   05-10-2015, 10:41   
Edytuj ten post      Cytuj     
Munder napisał(a):W moim kompie mam TYLKO jeden profil i właśnie ten mam usunąć..? ? ?
Dokładnie tak... bo ten właśnie jest uszkodzony... skoro loguje cię do profilu tymczasowego to ten właściwy powinno dać się bez problemu usunąć...
Munder
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

6   05-10-2015, 10:53   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam ! ! !

Nie mogę utworzyć nowego profilu, aby usunąć ten jedyny (Administratora)....


"Chamski reset", czyli wyłączenie podczas ładowania systemu też nie dało rezultatu....


Pozdrawiam
Andrzej.K
Moderator
Offline

Reputacja: 317

7   05-10-2015, 10:56   
Edytuj ten post      Cytuj     
Munder napisał(a):Nie mogę utworzyć nowego profilu, aby usunąć ten jedyny (Administratora)....
A jak tworzysz nowy profil... z poziomu tymczasowego nie możesz usunąć właściwego profilu....
Fakt, że konto jest z grupy Administratorów - nie ma znaczenia...
Yhyzur
Użytkownik
Offline

Reputacja: 5

8   05-10-2015, 10:59   
Edytuj ten post      Cytuj     
Też mi się to przytrafiło kilka razy.
Wylogowałem się i zalogowałem ponownie. Czasem pomagało innym razem prawie pomogło, to znaczy że system działał jedynie menu start było jakieś niepoprawne.
sniff
Przyjaciel
Offline

Reputacja: 30

9   05-10-2015, 11:11   
Edytuj ten post      Cytuj     
Tworzysz nowe konto z uprawnieniami administratora. Logujesz się na nowo utworzone konto i odpalasz edytor rejestru (regedit)następnie przechodzisz do HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
Odnajdujesz wpis który na końcu ma .bak zmieniasz nazwę kasując .bak lub jeżeli masz 2 takie same klucze tylko jeden z rozszerzeniem .bak to kasujesz cały klucz z .bak. Następnie z dysku w katalogu C>users kasujesz katalog TEMP, wylogowujesz się i logujesz na swoje konto i powinno działać.
Munder
Użytkownik
Offline

Reputacja: 0

10   05-10-2015, 11:16   
Edytuj ten post      Cytuj     
Witam ! !

NIE MOGĘ utworzyć nowego konta ! ! Ta funkcja jest nie aktywna (u mnie). Wchodziłem przez Control Panel, User Account.....
Możesz rozłożyć na czynniki pierwsze jaj utworzyć i jak usunąć konto...? ? Mam konto lokalne (nie loguję się przez Microsoft)

Robiłem to: You have been logged.... ale nie pomogło.

Pozdrawiam




Zaloguj się lub zarejestruj, aby odpowiedzieć w temacie.
Dołącz do naszej społeczności!


Zarejestruj się
Posiadasz konto? Kliknij poniżej.


Zaloguj się


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Portal  Kontakt  Pomoc  Facebook 
© CentrumWindows
Polskie tłumaczenie © 2007-2016 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2021 MyBB Group